Saturday, January 2, 2010

~ AkaN DiCaPai ~

2010 sudah bermula...azam baru pun dah ditetapkan...harap terlaksana...

hopes in education:
1) tak malas nak pergi kelas...nie niat pagi2 bangun tido asyik nak ponteng kelas jea.haish.

2) tak stress lagi dgn 1 subjek major nie.sangat kritikal dengan subjek nie.camne subjek nie boleh wujud (?_?)

3) pointer kena naik lagi...asyik statik jea... *memang laa tak naik klo asyik main2 ;p*

4) assingment.ape tips nak siapkan assingment awal2? nie habit selalu nak buat keje las minit.hehe

-setelah disenaraikan, rupanya sifat malas amat tebal dalam diri saya.ish3.

hopes in relationship:
1) harap dapat luang masa dengan family sangat2.mau pergi vacation sama2.huu...

2) dapat ronggeng dengan bff saya puas2.next year maybe dah jarang lepak2.

3) dapat kad jemputan kawen kawan2. mau makan nasi minyak.hehe

4) dengan busyuk2 saya, sangat harap saya dapat memahami kam000.

- social skill & relationship saya still perlu di 'upgrade' (@_@)

after all, this year is a fresh start for me. with new plans and new strategies in my life. I do hope this year akan jadi lebih bermakna dengan sweet and bad memories that will remain in my thought =))

# SELAMAT TAHUN BARU SEMUA #

p/s: baru jea bazirkan duit untuk shopping di hari pertama new year.haish.camne nak blaja bjimat nie.hee...

6 comments:

hazaryu said...

betul2..saya harap pun dpt jadi macam tu..kearah lebih baik lagi...

hope u can make all ur wishes come true..

~ iEyLa mYa ~ said...

thanks...so do u dear.hehe

Mirae said...

haha. aku tunggu kad kawen mu.

~ iEyLa mYa ~ said...

haha...aku rs mu kawen dulu laaa mirah...ish3 ;pp

Farah said...

Shopping on the 1st day of the year?
Heh
Tp sgt best kn?
That bag is worth RM70 online!
So we have saved a lot of money there..
:)

~ iEyLa mYa ~ said...

wah....u da browse on9 ea....
sngt2 save cm2....
except dat parking...
nk mention jugakKKKK
haha