Friday, September 10, 2010

~ sYaWaL mEnJeLmA ~



1st time dapat kad raya dari incik bf. hepi terlebey2. mengada!
oh...oh seronoknya berada di rumah...
finally dah cuti balik raya
walaupun balik paling lambat kan...
still HOME SWEET HOME =)

untuk raya semua persiapan dah siap. erk? iye kot. tema tahun nie tak dapat ditentukan. sebab dah campur macam-macam warna. ada ungu, ada ala2 oren, ada pink shining2. makin tua sambut raya makin melilau mata nak pilih warna baju raya.ish3.... sebelum balik raya, wajib pergi jalan TAR bawak balik buah tangan untuk family. trime kaseh laaaa buat cik jae a.k.a gff & kekanda sebab sanggup temankan walau terpaksa mengharungi hujan & badai....ceh3

syawal kali nie, ada yang seronok & ada yang tak seronok. yang seronoknya sebab masih lagi boleh sambut dengan family tersayang. cukup kuota semua. takde yang kawen or lari umah ke. n sebab sehari sebelum raya ada special day...hehe.
yang tak seronoknya sebab pasti akan terasa kehilangan saudara yang pergi menyahut seruan Ilahi dahulu. tahun ni, ketiadaan nenek saudara yang terchenta pasti akan dirasai... semoga rohnya dicucuri rahmat. amin.
buat mereka yang berada di perantauan pula, semoga bertabah yerk. salam lebaran dari Malaysia.hehe.

apa-apa pun, harapnye tahun ni akan mendapat lebih keberkatan. dan semoga masih dapat menempuh Ramadhan yang akan datang. doakan yang terbaik untuk semua =)

anyway, nak ucapkan:
SELAMAT HATI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR & BATIN
JIKA TERSILAP KATA / TERSINGGUNG PERASAAN
SEMOGA BERBAHAGIA DI HARI RAYA INI =D


kad raya instant taon lepas. recycle balik. harap maklum ;p

p/s: 0-0 wokeh.harap2 duit raya makin bertambah dari tahun sebelum ni.amin ;)

No comments: